torsdag, mars 11, 2010

Födelsedagsbarn 6

Här ser vi dagens födelsedagsbarn, kringsvärmad av beundrande vuxna sin första sommar. Så småningom har han själv fått axla den beskyddande rollen som storebror och äldre manlig kusin:
Idag är ingen vilken födelsedag som helst utan även hans MYNDIGHETsdag! Han är en allsidigt begåvad gosse med en stor repertoar: pluggar allt från latin och italienska till fysik och kemi!

Det skall bli spännande att följa hans livsval framöver!

Etiketter: , ,

6 Reflektioner:

Anonymous en djefla man skrev ...

Om man tittar noga på första bilden så ser man att Erik är sysselsatt med att vifta efter sina leksaker.

11 mars, 2010 15:39  
Anonymous en djefla man skrev ...

Vilken somrigt solbränd familj på andra bilden. Får tas som bevis på att sommaren existerar där nånstans, bakom snödrivorna.

11 mars, 2010 15:40  
Blogger den blyga skrev ...

I Grekland!

11 mars, 2010 21:41  
Blogger den blyga skrev ...

Jag har bestämt för mig att bilden är tagen i samband med en orienteringstävling i trakten av Hovdala
Värt ett besök!

11 mars, 2010 21:50  
Anonymous Erik skrev ...

Tack farmor!

På min födelsedag fick jag fyra böcker, ett par skor och en helt ny iPhone som anländer om ett par veckor!

15 mars, 2010 19:52  
Blogger den blyga skrev ...

@erik:
På min födelsedag fick jag fyra böcker,---
Böcker - LÄSER du numera böcker?
Jag har åtskilliga som jag tror skulle passa....
Förresten - har du läst den här som du fick för ett år sedan?
Se kommentarer till inlägget

17 mars, 2010 06:51  

Skicka en kommentar

<< Home