söndag, november 29, 2015

1sta julklappen

har jag gett mig själv:
En DVD inspelning av Jonas´ triumfartade framträdande på La Scala i juni

Etiketter: ,

1 Reflektioner:

Blogger Sonnea skrev ...

Hoppas DVD:n var plåster på såret efter den otrevliga incidenten med bilen.
Skönt att Du klarade Dig oskadd. - Jag träffade på Din blogg när jag efter besök
på Royal Festival Hall hört Jonas Kaufmann och sökte efter en anmälan i the Guardian. Så gick det ett bra tag och jag återfann inte Din blogg, vilket visar att jag inte är så bra på att hantera datorn. Din blogg är mycket proffsig med trevliga foton och texter.
Jag har länge varit intresserad av opera och har hört många under alla år då min man och jag hade abonnemang på Det Konglige. Sedan många år är min man död men jag har trogna väninnor som jag reser med och bl.a. har vi varit i Berlin, Valencia, Munchen (Ödets makt med Jonas K.) och N.Y.. Nu senast hade vi planerat Paris i december men mitt ressällskap fick stanna hemma hos skraltig man och då ville jag inte resa ensam.
Jag bor i Borstahusen och är pensionerad undersköterska, 78 år. Jag läser allt jag hittar om underverket Jonas K men bilden från Parisoperan som Du publicerade har jag inte sett. Skulle Du vilja vara vänlig och ge mig ett tips om var Du hittat den?
Med vänliga hälsningar
Sonia Anderson

29 november, 2015 15:00  

Skicka en kommentar

<< Home