måndag, september 07, 2015

Osis!

De som läser denna blogg varje dag är medvetna om att jag fattat ett beslut att motionera minst 40 minuter varje dag.
I lördags skulle det, enligt SMHI, regna mest hela dagen
MEN
vara ett tillfälligt uppehåll kl 13.00
VARFÖR
jag gav mig av vid detta klockslag
Det regnade visserligen
MEN
jag har ju hitills haft anledning att lita på SMHI, så...
MEN
det tog bara i
SÅ jag var tvungen att skula...
Efter ca 10 minuter ÖS-regnade det inte längre
Så jag tröttnade och gav mig ut i det nu "normala" regnandet.
SOM
inte upphörde de 40 minuter ja g var ute. 
Nu i efterhand finns det dokumenterat att just mellan 13-14
kom det som mest regn, 1,9 mm, på hela dygnet!




Etiketter: ,

1 Reflektioner:

Blogger Unknown skrev ...

Ha! Osis var ordet. Snyggt filter på selfien! Ser lagom mysigt ut.

08 september, 2015 22:37  

Skicka en kommentar

<< Home