lördag, oktober 01, 2011

Orgie!

I tisdags hade jag en mellandag efter Höstöstresa och sonbesök. Min vana trogen slötittade jag på TV4as MorgonTV och läste tidningar och löste Sudoku.

annonserades det att Leif GW Persson
skulle vara gäst hos Malou v Sivers i EFTER 10.
Jag beslöt mig för att se och lyssna. Jag har ju med stor glädje läst hans böcker och anser mig redan tidigare spanat in den "mjukis" som han tydligen  (Enligt HIV-principen väntar jag med att läsa den tills den kommer i pocket!) dekamoflerat i sin nyligen publicerade självbiografi Gustavs  grabb Nu fullkomligt exploderar intresset från TV-sofforna:

Han dök upp även i go´kväll!

Intressant och föremål för frågor är ju hans sorgliga relation till sin mor. Hon var tydligen hypokondriker och kände sig döende hela livet tills hon slutligen dog 93-årig!
Jag räknade ut att han väntat ut hennes bortgång innan han nu publicerat denna självbiografi....

Ska bli spännande att läsa den om något år!

Etiketter: ,

0 Reflektioner:

Skicka en kommentar

<< Home