söndag, juli 10, 2011

Åter till vardagen

Efter att i en månad ha förberett och genomfört Sommarfesten kan jag i lugn och ro börja fundera på Vadan och Varthän ?
OCH
VARIFRÅN ?
Jag börjar med att redigera mina bilder "De senaste 12 månaderna"
OCH
Vad hittar vi väl där?
JO

För ett år sedan hade jag stopp i avloppet
Det hade jag glömt!

OCH
tog itu med att sortera den gamles kvarlåtenskap
De här  av honom älskade skorna åkte i soptunnan för andra och sista gången
De köptes någon gång på 60-talet. Jag hade redan på 80-talet - till hans förtrytelse -  sorterat ut dem en första gång men de "räddades" för fortsatt tjänstgöring. 

 Dessa  kvarvarande Bally, inköpta troligen redan på 80-talet kom knappast till användning...
Sorgligt nog är det ingen bland barn eller barnbarn som har så stora fötter...

Etiketter: , , , ,

2 Reflektioner:

Anonymous en djefla man skrev ...

Barnbarnen i Mesta har också ganska små fötter, trots att även morfar har riktiga båtar.

Vi får hålla oss till Farfars skjortor – de är väldigt populära här. Inte så konstigt, med tanke på deras höga kvalitet.

11 juli, 2011 08:28  
Blogger den blyga skrev ...

Which reminds me - det finns två skjortor i sovrummet, troligen dina kvarglömda: en ljusblå och en vit med smala blåvita ränder. Medtages till Berlin?

11 juli, 2011 13:51  

Skicka en kommentar

<< Home