måndag, oktober 19, 2009

Mitt nya liv 5: Höstmums

Våra sommargrannar har tydligen i en följd av år avslutat säsongen med krabbfest. På grund av mitt iråkade änkestånd blev jag nu ffg inviterad i gänget.
Man har inte roligare än man gör sig.

Etiketter: , ,

2 Reflektioner:

Blogger Gustav Bergman skrev ...

Jag har alltid gillat krabba. Undrar varför man får det så sällan? Det är väl inte särskilt dyrt egentligen?
/G

19 oktober, 2009 15:20  
Blogger den blyga skrev ...

Sådana fina krabbor som jag åt i lördags är nog inte helt billiga...
MEN
Om man äter, som här bara med hovmästarsås och rostat bröd, litet snittar före, gott vin (Vicars´s Choice), och äppelkaka med vaniljsås till efterrätt blir det inte särskilt dyrt. De var köpta i SALU-hallen i LUND!

19 oktober, 2009 20:22  

Skicka en kommentar

<< Home