tisdag, juli 24, 2012

Födelsedagsbarn 16

60-år tror jag visst att hon fyllde...
Då blev jag uppvaktad minsann!
Redan hade jag fått "Lekhyttan" 
som den  blev döpt till efter en tävling i släkten och som ERIK vann!
Här är jag framför presentbordet, iförd mitt nya orienteringsställ (med pannband) och särskilt framhävande min nya  CYKELHJÄLM!
FÖR
När all uppståndelse kring denna högtidsdag lagt sig,
närmare bestämt den 7/10 1995
inköptes så denna 3-växlade Skeppshult.

 Läs den spännande fortsättningen!

Etiketter: , ,

4 Reflektioner:

Anonymous Ökenråttan skrev ...

Grattis på födelsedagen, Den Blyga!

24 juli, 2012 08:52  
Blogger Lotten skrev ...

Ida och jag är i Riga, och skickar stora gratulationer på lettiska: sveicieni!

24 juli, 2012 19:18  
Anonymous Fjortonåringen skrev ...

Grattis farmor! Vad kul det ska bli att åka till Berlin!

24 juli, 2012 19:31  
Anonymous Kristina skrev ...

Grattis på födelsedagen kära farmor!

24 juli, 2012 23:15  

Skicka en kommentar

<< Home