lördag, december 03, 2011

Matiné

Efter alla strapatser med adventslunch, storm och orientering tog jag ledigt på onsdagseftermiddagen genom att på TV3 titta på Broarna i Madison County med Clintan!
Som med Pianisten visade det sig att jag TRODDE jag hade sett den, men tydligen inte HELA, utan ett avsnitt i mitten. Det var ofta så förr att den gamle och jag började titta på en film, men upptäckte vi var för trötta och gick och la´oss.
 Clint Eastwood * 31 maj 1930
En favorit alltsedan  TV-serien Rawhide!
Ljudtrailern i inledningen, som gossarne älskade, ringer fortfarande i mina öron!

Etiketter: ,

1 Reflektioner:

Blogger Bosse Öhgren skrev ...

Jag har denna sedan tidigare inspelad och kommer att titta på den vid tillfälle. Jag har dock sett den ett par gånger.

03 december, 2011 16:07  

Skicka en kommentar

<< Home