tisdag, november 08, 2011

Novemberbestyr

GYU738 ska besiktigas före årsskiftet. Redan i september beställde jag tid = måndagen 7/11 kl 09.50
Söndagen  ägnades åt den årliga städ-och tvättningen.
09.35 anlände jag till Bilprovningen
09.41 blinkades jag in
Jag hade laddat upp med tidning, bok och sudoku...
MEN
Redan 09.54 var det
KLART,
GODKÄNT;
Snickaren skulle komma och byta fönster, men ringde återbud eftersom det nya var "restnoterat", levereras vecka 48...
Nu sitter jag här och lyssnar på mistluren och vet inte riktigt vad jag ska göra med resten av mitt liv...

Etiketter: ,

1 Reflektioner:

Anonymous en djefla man skrev ...

Grattis! För vår Volvo är det dags på fredag. Det kanske inte går lika smärtfritt; något är skumt när det gäller hjulupphängningen.

08 november, 2011 17:31  

Skicka en kommentar

<< Home