lördag, februari 12, 2011

Födelsedagsbarn 4:2011

Eftersom detta är den 6te upplagan av Födelsedagsbarn 4, gör jag först en koll på vad som tidigare förtalts.
visar det sig 
- att den första versionen är den bästa introduktionen till dagens tillbakablick:
Februarivädret är gynnsamt för djupdykning bland bråten på vinden
DÄR
dessa gamla souvenirer påträffas.
Nu får du börja förbereda dig för H50-karriären!

Med tillönskan om ännu många lyckliga stunder i skogen.


Etiketter: , ,

2 Reflektioner:

Anonymous en djefla man skrev ...

Tack för bloggratulation!

Den där vårdagen i Grycksbo kommer jag att minnas hela mitt liv. Dagen då jag sprang ett lopp i världsklass mot mina jämnåriga. Jag *har* badbrallor under t-shirten om någon skulle undra.

Undre bilden är en utflykt på Kullaberg – vi har väl 50 höjdmeter kvar till toppen av Håkull.

12 februari, 2011 13:29  
Blogger den blyga skrev ...

Apropos bilden från Kullaberg =
Barrträden har ju dukat under...
Jag vet att det är från ett påsklov - det bör ha varit 2005 - Gudruns år

13 februari, 2011 08:55  

Skicka en kommentar

<< Home