måndag, november 15, 2010

Födelsedagsbarn 24

 Dagens födelsedagsbarn har bråda dagar...
 1991
Jag fortsätter på nostalgispåret som startades i fjor.
Forna tiders julkalas hade ju ett seriöst program med bl.a. programpunkten:
"Jag berättar om mitt jobb".
När jag studerar den här bilden kommer jag att tänka på att det nog  är över tio år sedan vi hade JULGRAN!
  MEN
det har de i stället numera på Tingshögsvägen...
Först ska det dock klaras av ett och annat födelsekalas.
MANY HAPPY RETURNS of THE DAY!

Etiketter:

3 Reflektioner:

Anonymous Minerva skrev ...

Klosterkyrkan känner jag igen!

15 november, 2010 10:23  
Blogger den blyga skrev ...

Vi har ofta ärenden dit, hittills mest bröllop och dop lyckligt nog!
H.H. är min högt värderade kusin;

15 november, 2010 21:38  
Blogger den blyga skrev ...

Jag har nu än en gång läst igenom kommentarerna från H.H.
Men ljuset är centralt för dem.
Vi halkade via min bristande fototeknik in på kväkarna i slutet av januari.
MEN i maj!

15 november, 2010 21:44  

Skicka en kommentar

<< Home