tisdag, februari 02, 2010

Födelsedagsbarn 3

Utgiven 1 mars 1948

Den bokskatt jag ärvde när min moster Elsa dog 1981 får jag mer och mer glädje av.
Visserligen har jag ännu inte hunnit sortera mer än en bråkdel - men så fort jag tar tag i någon gammal hög, hittar jag genast lämpliga gåvor till aktuella födelsedagsbarn.
Som t.ex.

Innehållsförteckningen avslöjar vilken PERFEKT gåva denna handbok är till dagens födelsedagsbarn inför Adventskalendern årgång sex!

Fast litteraturen EFTER 1948 får ju inhämtas på annat sätt...

Vem födelsedagsbanet är?
JO
Läs mera

Hjärtliga gratulationer!

Etiketter: ,

2 Reflektioner:

Blogger Lotten Bergman skrev ...

Tack -- fast paketet ligger nog oöppnat i Eskilstuna, misstänker jag.

02 februari, 2010 19:09  
Blogger den blyga skrev ...

JA!
Och jag som skickade det för en vecka sedan.
BOVEN - det finns en sådan - är i djup onåd!

02 februari, 2010 20:23  

Skicka en kommentar

<< Home