måndag, november 12, 2007

Vattenmassor

I fredags kväll hade jag förberett lördagens blogg:
I går skall därför läsas den 7 november!

Sedan inträffade att jag fick en hårddiskskada.
Jag kunde inte komma åt någon information i datorn, långt mindre få kontakt med internet, Blogger etc.
Nu är den inlämnad till reparation och jag har KÖPT EN NY DATOR - en IBook. Genom att den gamla hårddisken är för mig oåtkomlig måste jag börja från början. Det tar tid innan jag laddat upp alla program etc.
Av någon anledning kan jag INTE skicka E-POST, men väl FÅ.
I morgon är jag otherwise occupied men återkommer den 14 november.
Igår varnades det för storm och högt vattenstånd.
I Rotterdam steg havsnivån med >3m.

Visst var det ett otrevligt väder med regn, hagel och iskalla vindar men räknat i sekundmeter ej speciellt imponerande här i Öresund.

Värt att fotografera dock, tyckte fler än jag.

Men änderna fick snabba sig på när vågorna sköljde fram.















Efter "vår storm", som ju blev en andefläkt jämförelsevis, har det ju hänt tråkiga saker i Svarta havet

1 Reflektioner:

Blogger den blyga skrev ...

Av någon anledning kan jag INTE skicka E-POST, men väl FÅ.
Härmed meddelas att jag sedan i går kväll ÄVEN kan SKICKA mejl.
Det är bara det att jag inte är hemma - info följer i morgon!

13 november, 2007 09:49  

Skicka en kommentar

<< Home