tisdag, april 25, 2006

Födelsedagsbarn 7

Dagens födelsedagsbarn tog det lugnt i början.


Han var dock en flitig skolelev:



När han väl hamnade i sitt "rätta" element gick det undan!
Summary: Today my husband celebrates his 74th birthday. He was a swimming champion in his youth!

Han har alltid varit en framtidsman
(ur Damernas värld 1970)






















Så nu är han värd att pyssles om

...Och så har han en fantastisk sångröst!

Etiketter:

8 Reflektioner:

Blogger Bosse Öhgren skrev ...

Grattis Per! Vilken överkropp.
Bosse Ö.

25 april, 2006 09:49  
Blogger aequinoxia skrev ...

Grattis! Men finns resten av texten att läsa någonstans?

25 april, 2006 09:59  
Blogger den blyga skrev ...

Aequinoxia : "Resten av texten" menar Du urklippet ?
NJA , jag har ju den gamla tidningen, och har även ett foto på "resten..." kan ju skickas på e-mail...

25 april, 2006 10:43  
Blogger aequinoxia skrev ...

Ja precis. Jag blev jättefascinerad av storyn och skulle jättegärna vilja läsa fortsättningen. Tack för länken, förresten. Som jag skrev i min egen blogg skulle just en sådan nybörjarkurs passa mig. Jag är lite för blyg för att bara ringa upp en okänd klubbkontakt och börja ställa frågor...
Om du vill mejla är min adress aequinoxia@spray.se

25 april, 2006 11:52  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

- OLLE!!!
- Jaa?
- Har du ringt till din pappa?
- Nej, oj, skulle jag ... har han ringt?
- Det är den 25 april idag ...
- Ooooj! Tack!

Grattis Per!( Jag har aldrig stått överst på en prispall ... snyft.)

25 april, 2006 16:07  
Blogger Cecilia N skrev ...

Grattis Per!

(Jag vill också läsa resten av klippet!)

25 april, 2006 21:23  
Blogger Olle skrev ...

Min gode, snälle far med händer som är så starka och varma.

25 april, 2006 21:44  
Blogger den blyga skrev ...

cecilia n:
Jag kan skicka resten, men då behöver jag en e-mailadress!
Jag var inne på Din blogg och letade.
Det ser väldigt frestande ut att börja sticka - men gammal coh vis som jag är behärskar jag mig. Jag måste först avluta mitt projekt med boksortering, så att vi kan renovera sängkammaren!
Men i septmber när kvällsmörkret börjar infinna sig...

26 april, 2006 14:40  

Skicka en kommentar

<< Home