torsdag, september 17, 2009

Tågen letter

Vi samlades i gryningen i Sibirien. Dimman hade lägrat sig tungt efter en kylig natt.
MEN
Det är ganska tjusigt nu om höstmorgnarna med alla spindelväv som plötsligt blir synlig....
Det var bara att ge sig iväg...
MEN
När vi återvände sken solen värmande så det var lätt att sätta badrekord
Tillägg 06.32
Det finns ju de som har bättre kamerautrustning....
Nedanstående bilder är hämtade från Eric Elgebrandts fotoblogg:


Etiketter: ,

3 Reflektioner:

Anonymous Anonym skrev ...

Badrekord?!

Ibland undrar jag verkligen vad jag gör i denna ända av landet.

I helgen hade vi utflykt till havet, med kamera, kycklingsallad och sol.

Dottern som badade fötterna fick dem blåfrusna...

Njut så länge det går

/K

17 september, 2009 01:42  
Blogger den blyga skrev ...

K: Det är mina tag skulle den gamle ha sagt!
Ja, jag menar ju att ta vara på vis medicatrix naturae

17 september, 2009 06:55  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

Va? Du slog vårt rekord från 11 september! Men hur, huuuur ska jag klara denna nesa?

17 september, 2009 08:46  

Skicka en kommentar

<< Home