söndag, april 01, 2012

50-årskalas

Dagen för det officiella 50-årskalaset randades. Det firades i Lund och jag tog mig dit per tåg. Redan utanför stationen förstod jag att det var Dies Toddyum Magna och inköpte ett exemplar av Toddybladet.
Jubilaren med hustru kom i god tid till festlokalen = Grand Hotel
Tavlan i bakgrunden porträtterar blal Sten broman plöjandes en kanal 
mellan Skåne och norr därom liggande fäbodar...
Traditionsenlig fotografering inledde kalaset.
I bakgrunden Fritiof Nilsson, Piraten.
Dags att läsa om Tre terminer?

Etiketter: , , ,

2 Reflektioner:

Blogger den blyga skrev ...

Jag kollar, jag kollar:
Jag har köpt ny dator och fört över allt från den gamla. Går det att kommentera?

02 april, 2012 06:36  
Blogger den blyga skrev ...

Ja, det gjorde det!

02 april, 2012 06:37  

Skicka en kommentar

<< Home