onsdag, februari 01, 2012

Utsupet

Den här bilden är tagen 2009-06-15.
Vi firar att hans starroperation avlupit lyckligt, med gott resultat.
Två veckor senare blev jag änka...
Men det har ju gått bra.
I bistra vintermörkret har jag från och till tullat på flaskan,
OCH
Nu är den tom!
MEN
Den gamle hann ju fylla både 70 och 75 
och även fira Guldbröllop

Etiketter: , ,

4 Reflektioner:

Blogger Lotten Bergman skrev ...

"Utsupet" var en väldigt bra rubrik i ämnet!

01 februari, 2012 18:04  
Anonymous Gustav skrev ...

Jag ser fram emot att fortsätta det idoga arbetet med de tillgångar som fortfarande är outsupna.

01 februari, 2012 21:45  
Blogger Lotten Bergman skrev ...

Stoppa pressarna! Jag har idag fått ett översättnings- och redigeringsjobb som kommer att räcka en hel månad och som är en jättebok om whisky! HJÄLP! (Jag nyttjar ju inte drycken själv.)

01 februari, 2012 22:16  
Blogger den blyga skrev ...

BRA födelsedagspresent!
"HJÄLP! (Jag nyttjar ju inte drycken själv.)"
Det ska inte hindra dig=Din svåger G var ju spexmästare och drinkkreatör på 80-talet samtidigt som han var helnykterist.
Det gick ju visserligen över...
(Se ovan)

02 februari, 2012 06:44  

Skicka en kommentar

<< Home