onsdag, mars 09, 2011

Mitt första cluster

Dagen idag - den 9 mars - avslutar mitt första cluster

DOCK
Koppen illustrerar  att det  är mycket som inte är som förut
 1. Jag tål inte kaffe...

2. Vi är inte längre två som firar denna dag

 MEN
 Jag är priviligierad som kan blicka tillbaka på så många underbara minnen!:
Här dansar vi runt på vår 25-te bröllopsdag. 
Orkidén fick vi på vår 50de bröllopsdag som vi hann fira 2007!

Etiketter: , , ,

4 Reflektioner:

Blogger den blyga skrev ...

Ännu ett år som vi fått njuta av varandras sällskap = 52.
Krokusen brukar fira oss genom att slå ut, så även i år

SKREV jag på bloggen 2009.
Det blev ju sista året vi var två - och några krokus har vi/jag inte sett till - snödropparna har lyckats sega sig upp 3 cm.

09 mars, 2011 06:46  
Anonymous Anonym skrev ...

Vi minns med glädje den orginella kaffestunden, jubiléerna m m.
Vi tål kaffe och sliter på guldet.

Syrran och svågern

09 mars, 2011 13:49  
Blogger BigBear skrev ...

Har den äran!

Än så länge kan jag dricka kaffe. Man får njuta så länge det nu varar, med sådant påbrå.. :-)

//K.

09 mars, 2011 19:59  
Anonymous Gustav skrev ...

Har den äran!

Från en som inte Heller tål kaffe längre.

I mitt fall är det magen, i andras är det hjärtat.

09 mars, 2011 21:59  

Skicka en kommentar

<< Home